یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
اللهم عجل لولیک الفرج

آیت‌الله خسروشاهی به ذکر خاطره‌ای از بیماری آیت‌الله بهجت در حوزه علمیه نجف و مواجهه جالب وی با یک پرستار زن مسیحی در بغداد پرداخت.

آیت‌الله سید ابراهیم خسروشاهی از بزرگان حوزه علمیه تهران در حاشیه مراسم بزرگداشت آیت‌الله بهجت‌(ره) که در مسجد جامع ازگل برگزار شد، به خبرگزاری فارس گفت: خاطره‌ای از آیت‌الله بهجت برای شما نقل می‌کنم که نمی‌دانم در مورد بخشی از زندگی خودشان بود یا از دیگران نقل می‌کردند.

وی افزود: آیت‌الله بهجت که در حوزه علمیه نجف مشغول فراگیری علوم حوزوی بود بیمار می‌شود و برای مداوا به بیمارستانی در بغداد منتقل و بستری می‌شود.

آیت‌الله خسروشاهی ادامه داد: پرستار آیت‌الله بهجت یک زن عیسوی(مسیحی) بود و دید ایشان هیچ توجه‌ای به او ندارد. پرستار از طلبه جوان پرسید چرا به من توجه نداری، مگر من زیبا نیستم؟! طلبه در پاسخ گفت: من زیبایی دارم که می‌ترسم اگر به تو توجه کنم، او [خدای صاحب جمال] به من توجه نکند!

آیت‌الله خسروشاهی تصریح کرد: آیت‌الله بهجت و مردان خدای مثل او دل خویش را به خدای یکتا و جمال‌آفرین سپردند و غم و غصه‌ای دل‌های با خدای آن بزرگان را فرا نمی‌گرفت و دردی و رنجی آن بزرگمردان را به خود مشغول نمی‌ساخت. خدا ان‌شاءالله ما را از شفاعتش محروم نکند.

به گزارش فارس، آیت‌الله سید ابراهیم خسروشاهی از شاگردان آیت‌الله العظمی بروجردی، آیت‌الله شیخ عباس تهرانی، علامه طباطبایی و امام خمینی است. این استاد حوزه علمیه روز پنج‌شنبه ۱۲ آذر ماه ۱۳۸۸ به عنوان نخستین پیشکسوت حوزه‌های علمیه تهران تقدیر شد. در این همایش، کتاب زندگی‌نامه وی تحت عنوان «شرح حال خلوت‌نشین» رونمایی شد.


نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت20:33---5 تير 1391
من نوکر و خاک پای دوستاران اربابم داداش ی حدیث بهت میدم قدر بدون نوشتن واسه اربابو هر نوشته ای واسه امام بنویسی تا زمانی که نوشته وجود داشته باشه برات ثواب نوشته میشه پس بنویس برا ارباب قریب
پاسخ:سلام.ممنون از نظرتون بازهم تشریف بیارید. اللهم عجل ظهوره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ] [ 18:11 ] [ منتظر ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

غریب ویکه وتنهاست مهدی*کجاشد شیعیان پس رسم مردی؟!*به مهدی عرصه ی عالم چوتنگ است*چنین غفلت برای شیعه ننگ است*همه کردیم مهدی را فراموش*رسد هل من معین همواره برگوش*به مهدی ظلم ها بسیارکردیم*به اورفتار چون اغیارکردیم*به سینه سوزهجرانش نداریم*خبر ازاشک چشمانش نداریم*
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و آدرس yavaranemahdi313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 105
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 699
بازدید کل : 160076
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1


a.ir|Faraj Begins
//Ashoorabsolute; left: 0px; top: 0px; display: block; ">
ایران رمان
img border=-PostDate-